-
Ролан Барт – класик на модерността
Публикуваме предговора на Стоян Атанасов от новото издание на Колибри
-
Frank Turner с първи самостоятелен концерт в България на 17 март 2025 в Sofia Live Club
-
„Партенопа“: Симфония на красотата
След премиерата на Синелибри филмът на Сорентино вече е в разпространение по кината в цяла...
-
Какво се крие в „Съседната стая“ на Педро Алмодовар?
Триумфално завръщане на Педро Алмодовар на кинофестивала във Венеция с филма „Съседната ст...
-
ПромениКартинката: Кино, творчество и кауза за чиста околна среда
15 октомври, кино Одеон: Премиерно излъчване на австралийската драма „Блубек“ и дискусия в...
-
Цветана Недева и изкуството да твориш с хартия
Изложбата „Представи си цвете“ може да бъде видяна до 25 октомври 2024 г. в УниКредит Студ...
-
“ЦИРКОЛЮЦИЯ! Мини Арт Фест 13” най-големият фестивал за съвременен и социален цирк в България ще се проведе в РЦСИ “Топлоцентрала” от 10 до 13 октомври
-
„Мида“ на Марта Джидо: Ода за взаимоотношенията и самопознанието
-
„Партенопа“ на Паоло Сорентино открива Синелибри 2024
-
ГРАДОСКОП стартира програма за подготовка на професионалисти и иновации в културно наследство
Проекта NEW INHERIT изследва и анализира добрите практики в шест европейски държави
-
National Geographic в партньорство с Музея на Варшавското въстание почита 80-ата годишнина от Варшавското въстание
-
PICTOPLASMA кани артисти от цял свят за участие в изложбата Imagine Balkans
В отворената покана могат да се включат артисти, художници, илюстратори и аниматори, които...
-
Картина на Леонора Карингтън продадена за рекордните 28,5 милиона долара
Sotheby's нарича творбата „една от най-великите картини в историята“, а Карингтън се превр...
-
Сцената на A to jazZ тази година посреща над 30 артисти от четири континента
Родни дебюти, музика от цял свят, паралелна програма с арт базар, детски и градски активно...
-
Директно от Кан: „Веществото“ на Корали Фаржо
Неочаквано и невероятно завръщане на Деми Мур в голямото кино
-
Директно от Кан: „Стажантът“ на Али Абаси
Филмът със Себастиан Стан и Мария Бакалова в конкурсната програма на фестивала в Кан
-
Директно от Кан: „3 километра до края на света“ на Емануел Първу
Съвременно румънско кино на филмовия фестивал в Кан
-
Директно от Кан: „Vingt Dieux“ на Луиз Курвоазие
Овациите към екипа на филма продължи почти десет минути
-
Директно от Кан: „Лула“ на Оливър Стоун
Документалният филм на великия американски режисьор беше представен в извънконкурсната про...
-
Директно от Кан: „Плащениците“ на Дейвид Кроненберг
Ветеран в поджанра „body horror“, канадският режисьор Дейвид Кроненбърг се завърна в конку...
-
Директно от Кан: „О, Канада“ на Пол Шрадер
Режисьорът на „Американско жиголо“ представи новия си филм на филмовия фестивал
-
Директно от Кан: „Лимонов“ на Кирил Серебреников
Две години след „Жената на Чайковски“ руският режисьор се завръща с филм по романа на Еман...
-
Директно от Кан: „Видове доброта“ на Йоргос Лантимос
Само девет месеца след „Клети създания“ Лантимос се завръща на фестивалната сцена с нов ек...
-
Директно от Кан: „Момичето с иглата“ на Магнус фон Хорн
Това е едва третият пълнометражен филм на младия автор – след „The Here After“ (2015) и „S...
-
Директно от Кан: „Мегалополис“ на Франсис Форд Копола
Световна премиера в конкурсната програма на фестивала в Кан
-
Директно от Кан: „Второто действие“ на Куентин Дюпьо
Разкошно откриване на кинофестивала
-
Yettel показва емблематични модели смартфони в „Музея на електронните отпадъци“
Интерактивната инсталация „РЕЦИКЛАТОРЪТ на Yettel” разказва за пътя на устройствата чрез в...
-
Най-доброто от Берлинале: „Секс“ на Даг Йохан Хаугеруд
Деликатно, северняшко откровение по темата, която остава табу за средната класа.