Филмови истории и пътешествия със Cinema Confidential
Със специален епизод документалната кино поредица Cinema Confidential завърши своя сезон.
С много истории и непоказвани кадри от пътешествия се пренасяме в Лос Анджелис, Сан Франциско, Лондон, Берлин, Берселона, Севиля, Ванкувър, Торонто, Рим, Неапол, Варшава и Талин и разбираме как големите в шоубизнеса сбъдват мечтите си.
През погледа и разговор между журналиста Стаси Айви, фотографа Диляна Флорентин и певицата и актриса Мария Елена Инфантино, която е продуцент на поредицата, ще се посмеем на случки от различните срещи и интервюта. Трите дами разказват за героите, които вдъхновяват и то в различни професии от шоубизнеса. Мария Елена от години живее в Ел Ей и благодарение на нея екипът се среща с дизайнерката Сю Уонг, актьорите Винсент Спано, Брайън Краус, Тео Пенглис, Джак Бетс, звездния готвач Бруно Серато, пластичния хирург Мак Морец и съпругата му Джо Хилтън, както и много композитори, режисьори и други професионалисти.
“Не съм живяла в България, родена съм в Италия, но тъй като майка ми е българка, тя се беше преместила в Италия по работа”, разказва Мария Елена. “Тя е оперна певица и така се запознава с баща ми – италианският оперен певец Луиджи Инфантино. Родила съм се в Италия, но прекарах 9 месеца в България, когато бях на 3 години. Тогава забравих италиански и научих български. Когато върнах в Италия, трябваше да науча италиански наново. Но българският си остана.”
Съответно и детството на Мария Елена преминава предимно сред оперни певци.
“Смяташ, че пеенето е нещо нормално и всеки ходи на опера. Нормално е да се запознаеш с Павароти и да се познаваш с Пласидо Доминго. Да, те са приятели на нашите, мои чичовци. Но след това заминаваш за Лондон и си даваш сметка, че повечето ти състуденти не са стъпвали в опера, а са на 18 години. Не исках да бъда певица, защото го бях наблюдавала през целия си живот, пеех по партита и беше абсолютно нормално за мен без да го мисля като кариера. Това беше нещо, което родителите ми правеха. Така че се преместих в Лондон, когато бях на 18 и започнах да уча актьорство. И след 4 години актьорска школа, първата ми работа беше да пея. Но не беше каквато и да е работа, а концерт в Royal Albert Hall с Шърли Баси.”
Мария Елена Инфантино става близка със Стаси и Диляна, когато те пристигат е Ел Ей и помага най-различни професионалисти да застанат пред камерата им. Cinema Confidential стартира като пътуващ влог преди две години и половина и днес той вече е посетил 12 дестинации, има 80 епизода и над 100 герои. За екипа е преживяване, което никой не може да им отнеме, променило ги завинаги. Всяка от дамите се надява в скоро време да продължи с нови срещи.
Аржентинският актьор Игнасио Серичио разказва за работата си с Клинт Истууд в “Трафикантът”.
“Не че се съмнявам в себе си, но не смятах, че бях работил достаъчно дълго и упорито, за да бъда във филм на Клинт Истууд.”
Писателката Исабел Алиенде споделя, че успехът е нещо, което рядко идва изведнъж, изгражда се ден след ден. Актьорът Андре Холанд си припомня работата по филма, носител на “Оскар” “Moonlight”.
“Като си помисля, че филмът беше направен с толкова малко пари и за толкова малко време, предизвика такъв отзвук, прави преживяването да съм част от него истински специално за мен!”
А Пол Бен-Виктор, част от хитовия “Ирландецът”, допълва “не ми беше трудно да вляза в този бизнес, винаги съм успявал да се издържам. Да оцелееш в него, да искаш да получиш следващата роля и да се съобразиш с всеки един малък детайл, всичко това може да бъде трудно!”
Продуцентът Дейна Брунети стои зад част от най-успешните и хитови филми като “Социалната мрежа”, “Капитан Филипс”, трилогията “50 нюанса сиво” и сериала “Къща от карти”. Той споделя, че в момента се намираме в много интересно време - за съставянето и изпълняването на различни проекти и тяхното разпространение и начин, по който достигат до публиката. Продуцентите Марти и Кембъл Кац, които са семейство от повече от 30 години, са работили по филми като “Титаник” и “Бандите на Ню Йорк”. Те казват, че най-добрият момент от една продукция е когато всичко е заснето и снимките са приключили.
“Монтаж, музика, звукови ефекти, всичко е по-лесно,” казва Марти. “Да заснемеш филма е най-трудното!”
Сред легендите на Златната ера на Холивуд поредицата ни среща с Джак Бетс и Тери Мур.
“Предполагам, че съм един от последните хора от златните години на Холивуд. Преживяла съм много неща от това време и познавах всички. Ето ме тук с Робърт Мичъм, Мерилин Монро, това съм аз и Рок Хъдсън.”
А Джак разказва за срещата си с италианския режисьор Франко Джиралди, благодарение на когото заминава за няколко години да прави уестърни в Италия. “Имаше нещо в него, което много ми въздейства и се разбирахме прекрасно. Той ми каза “стреляш ли с пистолет?” Казах “да, разбира се, даже спечелих награда миналата седмица.” Никога не бях държал оръжие през живота си! “Яздиш ли кон?” “Да, да, професионалист съм! Яздя пет дни в седмицата в Долината.” Никога не се бях качвал на кон.
“Гледах работата ти и искам да си в моя филм, можеш ли да бъдеш в “Чинечита” след три седмици?” Казах “Абсолютно.” Той добави “преди да взема решение, винаги ми трябва одобрението на жена ми. Отседнал съм в хотел Beverly Wilshire, моля те, ела довечера, за да може да те види тя.” Отидох, тя отвори вратата и каза “Боже, ето го, той е!” Така получих работата.”
Пренесете в света на филмовите приключения тук
Проектът се осъществява благодарение на партньорите ни от Vivacom, които го подкрепят от самото начало.
бюлетин
още интеракция
-
Ростислав Георгиев за пиесата „Женитба” от Гогол
„През емпатията и допускането, че в тези хора има много повече... искахме да се припознаем...
-
Даниел Келман: „Пабст сключва договор с дявола, без да го осъзнава“
Г. В. Пабст е един от най-великите режисьори от ерата на нямото кино
-
Камел Дауд: „След като ми е писано да умра, имам право на всичко“
Как да превърнеш изгнанието в сюжет за роман? Среща с един (истински) непокорен дух.