-
Най-доброто от Кан: „Навън“ на Марио Мартоне
Интимен, небрежно величествен портрет на Голярда Сапиенца и Рим
-
Най-доброто от Кан: „Жена и дете“ на Саид Рустаи
Глас от Иран, който нито затвор, нито цензура могат да заглушат
-
Най-доброто от Кан: „Изчезването на Йозеф Менгеле“ на Кирил Серебреников
Творческа зрялост и морална строгост в най-силния филм на Кирил Серебреников досега
-
Акценти от Кан: „Човекът за шест милиарда долара“ на Юджийн Ярецки
Историята на Wikileaks, екстрадицията и политическото преследване на Джулиан Асанж
-
Най-доброто от Кан: „Умри, любов моя“ на Лин Рамзи
Неприет, неразбран, но незабравим
-
Акценти от Кан: „Мъжът, който видя мечката, която видя мъжа“ на Пиер Ришар
Всеки кадър вибрира с очарованието на добротата, смеха и вярата, че накрая всичко ще бъде ...
-
Акценти от Кан: „Сират“ на Оливър Лакс
Формално великолепие, разтопено от собствената си амбиция
-
Акценти от Кан: „Urchin“ на Харис Дикинсън
Чаровният провал на Харис Дикинсън
-
Акценти от Кан: „Алфа“ на Жюлия Дюкурно
Апокалиптична приказка за тялото, страха и майчината обич
-
Най-доброто от Кан: „Метеори“ на Юбер Шарюел
В един свят на бетон, отчаяние и ядрен прах – момчешко приятелство е последният пристан.
-
Най-доброто от Кан: „Nouvelle Vague“ на Ричард Линклейтър
Един филм-реверанс към Френската нова вълна и нейните легенди.
-
Най-доброто от Кан: „Двама прокурори“ на Сергей Лозница
Между оцеляването и смъртта – съдбата на човека в машината на терора
-
Най-доброто от Кан: „Амрум“ на Фатих Акин Мартин Ръждашки
Филм за невинността като последно убежище в свят на разруха
-
Най-доброто от Кан: „Обикновен инцидент“ на Джафар Панахи
Филм за крехката надежда и вярата в човека
-
Американският художник Раймундо Фигероа открива изложба в България
Артистът ще открие изложбата си „Инструкции за ежедневен живот“ на 15 май 2025 г. в столич...
-
Жулиет Бинош и Кан
Четири десетилетия след дебюта си в Кан, Жулиет Бинош ще оглави журито на кинофестивала пр...
-
Българска музикална асоциация стартира нова инициатива за подкрепа на млади музиканти
-
Отворена покана: Първа международна арт резиденция на Беглика
28 юли - 7 август 2025 г. | яз. Голям Беглик, Родопи
-
Грейс Кели: Покрит със сняг вулкан
95 години от рождението на холивудската актриса, която стана принцеса
-
5 години Cinelibri в Neterra.TV и 5 чакани заглавия
-
Небето, риза нетъкана: Изложба на Александър Габровски
31 юли – 10 август 2024 г. Галерия A&G Art Meeting, Варна
-
PICTOPLASMA кани артисти от цял свят за участие в изложбата Imagine Balkans
В отворената покана могат да се включат артисти, художници, илюстратори и аниматори, които...
-
Фестивалът за дизайн на персонажи PICTOPLASMA се завръща във Варна с второ, балканско издание
От 6 до 8 септември Варна ще се превърне в епицентър за водещи дизайнери от България, Маке...
-
Директно от Кан: „Веществото“ на Корали Фаржо
Неочаквано и невероятно завръщане на Деми Мур в голямото кино
-
Директно от Кан: „3 километра до края на света“ на Емануел Първу
Съвременно румънско кино на филмовия фестивал в Кан
-
Директно от Кан: „О, Канада“ на Пол Шрадер
Режисьорът на „Американско жиголо“ представи новия си филм на филмовия фестивал
-
Директно от Кан: „Vingt Dieux“ на Луиз Курвоазие
Овациите към екипа на филма продължи почти десет минути
-
Директно от Кан: „Лимонов“ на Кирил Серебреников
Две години след „Жената на Чайковски“ руският режисьор се завръща с филм по романа на Еман...