We Are Cinema

Campari подчертава креативността и страстта, които движат световното кино

Campari има дългогодишна и вдъхновяваща връзка с киното, която започва още през 20-ти век, когато марката осъзнава силата на визуалния разказ като начин да предаде елегантност, стил и артистичност. С характерния си червен цвят и уникален вкус, Campari често присъства в емблематични сцени на световното кино, като се превръща в символ на изтънченост и загадъчност. Campari се стреми не само да бъде част от кинематографичния свят, но и да създава платформи, които обединяват кино и култура, като подчертава магията на съвременния разказ.


We Are Cinema е глобална кампания на Campari, стартирана през 2023 г., която отдава почит на влиянието на киното и креативните личности зад него. Campari си партнира с филмови фестивали и ключови фигури в индустрията, като целта е да подчертае креативността и страстта, които движат световното кино. Проектът обхваща различни инициативи – от подкрепа на новаторски филми и режисьори до интерактивни събития и майсторски класове с известни творци. Campari използва платформата, за да подчертае ролята на киното в културния обмен и да вдъхнови ново поколение създатели на филмово изкуство.

Campari е официален партньор на престижните кинофестивали в Кан и Венеция, като по този начин демонстрира силната връзка на марката с киното и артистичната култура. Известен със своята страст към изкуството и италианското наследство, Campari подкрепя събития, които отбелязват креативността и иновациите във филмовата индустрия. На тези фестивали Campari създава специални събития, които съчетават кино и култура и предоставят уникални преживявания за гостите чрез дегустации и ексклузивни коктейлни събития. Тази година марката подкрепи и кино-литературния фестивал Синелибри в България, като затвърди своя ангажимент към изкуството и създаде нови културни мостове. 

A какво друго може да обедини наситено червения италиански ликьор Campari и киното? Отговорът е Паоло Сорентино. 

Италианският режисьор е посветил цял късометражен рекламен филм на любимото на всички освежаващо и разхлаждащо „Campari”. През 2017 г. той прави „Killer in Red”, чиято цел освен развлекателна, разбира се, е да покаже колко много може да говори един коктейл за човека, който го консумира и колко много история може да живее между стените на чашата.