We Are Cinema

Campari подчертава креативността и страстта, които движат световното кино

Campari има дългогодишна и вдъхновяваща връзка с киното, която започва още през 20-ти век, когато марката осъзнава силата на визуалния разказ като начин да предаде елегантност, стил и артистичност. С характерния си червен цвят и уникален вкус, Campari често присъства в емблематични сцени на световното кино, като се превръща в символ на изтънченост и загадъчност. Campari се стреми не само да бъде част от кинематографичния свят, но и да създава платформи, които обединяват кино и култура, като подчертава магията на съвременния разказ.


We Are Cinema е глобална кампания на Campari, стартирана през 2023 г., която отдава почит на влиянието на киното и креативните личности зад него. Campari си партнира с филмови фестивали и ключови фигури в индустрията, като целта е да подчертае креативността и страстта, които движат световното кино. Проектът обхваща различни инициативи – от подкрепа на новаторски филми и режисьори до интерактивни събития и майсторски класове с известни творци. Campari използва платформата, за да подчертае ролята на киното в културния обмен и да вдъхнови ново поколение създатели на филмово изкуство.

Campari е официален партньор на престижните кинофестивали в Кан и Венеция, като по този начин демонстрира силната връзка на марката с киното и артистичната култура. Известен със своята страст към изкуството и италианското наследство, Campari подкрепя събития, които отбелязват креативността и иновациите във филмовата индустрия. На тези фестивали Campari създава специални събития, които съчетават кино и култура и предоставят уникални преживявания за гостите чрез дегустации и ексклузивни коктейлни събития. Тази година марката подкрепи и кино-литературния фестивал Синелибри в България, като затвърди своя ангажимент към изкуството и създаде нови културни мостове. 

A какво друго може да обедини наситено червения италиански ликьор Campari и киното? Отговорът е Паоло Сорентино. 

Италианският режисьор е посветил цял късометражен рекламен филм на любимото на всички освежаващо и разхлаждащо „Campari”. През 2017 г. той прави „Killer in Red”, чиято цел освен развлекателна, разбира се, е да покаже колко много може да говори един коктейл за човека, който го консумира и колко много история може да живее между стените на чашата. 


Барманът Флойд сервира на три жени три различни коктейла, чиято основна съставка е „Campari“ и ги поднася с кратко пояснение защо е избрал точно този микс за дамата. Ето и трите рецепти, с които да погалите сетивата си и да стоплите кръвта си и какво говорят те за вас според Паоло Сорентино:

Негрони – класически, силен и стилен. 

Как се приготвя? Нуждаем се от 30 мл Campari, 30 мл джин, 30 мл 1757 вермут Di Torino rosso. Смесваме всичко върху лед, разбъркваме, след което сервираме в ниска чаша, пълна с лед (по възможност с едно голямо кубче лед) и гарнираме с портокалова коричка.

А какво означава? Според бармана на Сорентино този класически и елегантен коктейл подхожда на зряла дама, следователно предвещава скорошна сериозна връзка. 

Американо – освежаващ, сладко-горчив, лек.

Как се приготвя? Нуждаем се от 30 мл Campari , 30 мл 1757 вермут Di Torino rosso 15 мл газирана вода. Смесваме вермута и ликьора в охладена чаша, пълна с лед добавяме газираната вода, гарнираме с портокалова кора 

Какво означава? Че можеш да получиш всичко, което желаеш, стига да знаеш как да използваш това, което имаш. 

Campari негрони кино Паоло Сорентино

бюлетин

още рестарт