Chanel на марихуаната
С какво е по-специална марката Beboe?
Нали знаете, винаги присъства онзи момент, когато сте на вечеря в луксозен ресторант... И някъде преди десерта група хора ще станат от масата и ще се скрият в храстите, за да изпушат по един джойнт. Целта ни е просто да не се налага да напускат местата си.
Това е краткото и доста точно обяснение на Скот Кембъл, който е един от двамата основатели на марката BEBOE. За да бъдем максимално ясни като г-н Кембъл, ще кажем само, че това е Chanel на марихуаната. Луксозни, изпипани до съвършенство опаковки, в които се крият вапорайзери за марихуана в прочутия Apple цвят rose gold. Да, създадени са, за да пасват перфектно на вътрешния джоб на всеки един костюм Saint Laurent.
Целият дизайн е изцяло подчинен на вниманието към детайлите - колкото и да се опитвате, няма да успеете да откриете дори мъничко несъвършенство. От партито, организирано по случай лансирането на BEBOE (присъстват всички от А-листата на Холивуд), през инвеститорите (президентът на онлайн гиганта YOOX, един от основните инвеститори на Net-a-Porter), до гамата от продукти, която до момента включва само два, но доста силни артикули.
Освен вапорайзъра, клиентите могат да опитат и малки, пет милиграмови бонбони, които имат по-скоро успокоителен ефект
Нали знаете, отпускат ви, правят денят ви по-приятен, по-спокоен. Нямат ефекта на марихуаната, нито ще ви докарат до плач или истеричен смях. Може да опитате дори в 3 следобед, без да се притеснявате, че шефът ви ще разбере.
Разбира се, зад името на марката стои и трогателна семейна история. Кембъл решава да кръсти бранда на баба си, Бернис, която често е купувала медицинска марихуана, за да успокои болките на дъщеря си, болна от рак. Кембъл помни, че след като двете с баба му са изяли по едно марихуанено кексче, майка му е сложила перуката си на количка с дистанционно управление и е започнала да преследва кучето из цялата къща.
Защото, както Кембъл твърди, да се смееш и да се чувстваш спокоен, е повече от законно.