Не бъди influencer. Бъди follower.
Когато DIESEL провокира, винаги се получава.
Почитател съм на рекламите на Diesel още от 2010 година, когато Anomaly New York издигна в култ глупостта. Посланието "Be stupid" беше перфектно насочено към младите, бързо живеещи, бързо консумиращи и... необичащи да се замислят, а да действат на мига хора.
Защото умният вижда нещата такива, каквито са, а глупавият вижда всичко, което може да бъде.
Защото само глупавите могат да са истински брилянтни.
Защото умните слушат разума, а глупавите слушат сърцето.
Защото умните могат да имат идеите, но глупавите имат топките.
Защото глупавите могат да се провалят, но умните дори не опитват.
Истински манифест, празнуващ спонтанността. И глупостите, които се превръщат в най-добрите истории за разказване. Тогава, когато думата "story" все още нямаше никакво дигитално значение.
Тази година Diesel приковава погледите с кампания, насочена изцяло към т.нар. инфлуенсъри. Нали знаете, онези хора, които отделят повече време да снимат храната си, отколкото да я консумират. И чиито живот изглежда бляскъв, луксозен, перфектен. Diesel развенчава и този мит. И то по възможно най-ироничния и елегантен начин. Защо да прекарваш безобразно много време на парти, на което ти е скучно, само за да качиш няколко снимки и да бъдеш "видян"?
По-лесно е да си follower. Глупав follower. Пълен със спомени.
бюлетин
още реакция
-
Великите любовни истории: Луи Арагон и Елза Триоле
Четем „Ръцете на Елза“ от Луи Арагон в превод на Силвия Вагенщайн
-
ЕДНА ОТ ТРИ: Субективни гледни точки за аборта и безплодието
Колективна изложба ще се проведе от 26 февруари до 8 март
-
Jazzanova с първи концерт в България на 12 април 2025 г.в Sofia Live Club
Легендарната берлинска формация ще стъпи за първи път на българска сцена на 12 април 2025 ...