Не бъди influencer. Бъди follower.

Когато DIESEL провокира, винаги се получава.

Почитател съм на рекламите на Diesel още от 2010 година, когато Anomaly New York издигна в култ глупостта. Посланието "Be stupid" беше перфектно насочено към младите, бързо живеещи, бързо консумиращи и... необичащи да се замислят, а да действат на мига хора.

Защото умният вижда нещата такива, каквито са, а глупавият вижда всичко, което може да бъде.

Защото само глупавите могат да са истински брилянтни.

Защото умните слушат разума, а глупавите слушат сърцето.

Защото умните могат да имат идеите, но глупавите имат топките.

Защото глупавите могат да се провалят, но умните дори не опитват.

Истински манифест, празнуващ спонтанността. И глупостите, които се превръщат в най-добрите истории за разказване. Тогава, когато думата "story" все още нямаше никакво дигитално значение.

Тази година Diesel приковава погледите с кампания, насочена изцяло към т.нар. инфлуенсъри. Нали знаете, онези хора, които отделят повече време да снимат храната си, отколкото да я консумират. И чиито живот изглежда бляскъв, луксозен, перфектен. Diesel развенчава и този мит. И то по възможно най-ироничния и елегантен начин. Защо да прекарваш безобразно много време на парти, на което ти е скучно, само за да качиш няколко снимки и да бъдеш "видян"? 

По-лесно е да си follower. Глупав follower. Пълен със спомени.

бюлетин

още реакция