Не бъди influencer. Бъди follower.
Когато DIESEL провокира, винаги се получава.
Почитател съм на рекламите на Diesel още от 2010 година, когато Anomaly New York издигна в култ глупостта. Посланието "Be stupid" беше перфектно насочено към младите, бързо живеещи, бързо консумиращи и... необичащи да се замислят, а да действат на мига хора.
Защото умният вижда нещата такива, каквито са, а глупавият вижда всичко, което може да бъде.
Защото само глупавите могат да са истински брилянтни.
Защото умните слушат разума, а глупавите слушат сърцето.
Защото умните могат да имат идеите, но глупавите имат топките.
Защото глупавите могат да се провалят, но умните дори не опитват.
Истински манифест, празнуващ спонтанността. И глупостите, които се превръщат в най-добрите истории за разказване. Тогава, когато думата "story" все още нямаше никакво дигитално значение.
Тази година Diesel приковава погледите с кампания, насочена изцяло към т.нар. инфлуенсъри. Нали знаете, онези хора, които отделят повече време да снимат храната си, отколкото да я консумират. И чиито живот изглежда бляскъв, луксозен, перфектен. Diesel развенчава и този мит. И то по възможно най-ироничния и елегантен начин. Защо да прекарваш безобразно много време на парти, на което ти е скучно, само за да качиш няколко снимки и да бъдеш "видян"?
По-лесно е да си follower. Глупав follower. Пълен със спомени.
бюлетин
още реакция
-
IN MEMORIAM: Иван Б. Генов (28.11.1956 - 26.09.2024)
-
„Детска история“ на Нобеловия лауреат Петер Хандке с две премиерни дати на сцената на „Топлоцентрала“
-
“ЦИРКОЛЮЦИЯ! Мини Арт Фест 13” най-големият фестивал за съвременен и социален цирк в България ще се проведе в РЦСИ “Топлоцентрала” от 10 до 13 октомври