Одри Хепбърн – три пъти за щастие
„Няма нищо невъзможно, самата дума казва, че е възможно!“
Една от най-красивите и легендарни кино икони, Одри Хепбърн, се е влюбвала цели три пъти в живота си. Типично като героините си, тя също вярва в истинската любов и търси своята красива приказка, която включва семейство и деца.
Как да обобщя живота си? Мисля, че съм изключителна щастливка!
Изящна и талантлива, актрисата е обожавана от целия свят и е само на 23 години, когато се сгодява за британския бизнесмен Джеймс Хенсън, с когото твърдят, че е любов от пръв поглед. Одри обаче размисля, смята, че прибързва, а когато се омъжи, тя иска да е омъжена завинаги! Така се разделя с Джеймс. В преломната за нея 1953 година, Одри става световна звезда с “Ваканция в Рим”, следват “Сабрина”, “Charade”, “Моята прекрасна лейди” и “Закуска в Тифани”.
Огромните успехи в професионален план я срещат през 1954 години с колегата ѝ Мел Ферер на парти, организирано от Грегъри Пек. Двамата се женят в тесен кръг, а две години по-късно делят и екрана във “Война и мир”.
Междувременно Одри преживява и страстна афера с колегата си Уилям Холдън по време на снимките на “Сабрина”. Бракът ѝ с Мел Ферер все пак просъществува 14 години, независимо че Одри има два спонтанни аборта, а за Ферер се говори, че се опитва да я контролира. На 17-ти юли 1960 година се ражда синът им Шон Хепбърн Ферер, а когато разбира, че е бременна с него, актрисата спира да работи, тъй като предишния път губи бебето на снимачна площадка. В крайна сметка бракът ѝ с Ферер е обречен и през 1968 година те се развеждат.
Същата година по време на круиз, тя се запознава с италианеца Андреа Доти. В него тя вижда бащата на следващите си деца и е готова да спре да се снима. През 1970 година се ражда синът им Лука, но опитите за още едно дете водят до поредния спонтанен аборт. Андреа обаче не е верен на съпругата си, което води до изневяра от нейна страна с актьора Бен Газара, докато снимат заедно през 1979 година. Три години по-късно бракът окончателно приключва.
Парадоксалното е, че голямата ѝ любов е мъжа, за когото тя така и не се жени и среща още през 1980 година – холандският актьор Робърт Уолдърс. Уолдърс остава вдовец, когато съпругата му – легендарната кино звезда Марле Оберон умира от удар. Той е четвърти съпруг на Оберон, която става звезда след участието си в “Брулени хълмове” през 1939 година и цял живот крие, че е родена в Мумбай и е наполовина индийка. Хепбърн го нарича свой съпруг или просто своя Роб. Робърт разказва, че не е искал да я притиска за брак, защото е чувствал разочарованието ѝ от предишния ѝ опит. Но смята, че за любовта, която са имали не е бил нужен подпис. И докато мнозина мислят, че Хепбърн дължи тънката си талия на строги диети, партньорът ѝ потвърждава, че филмовата звезда е обичала да похапва шоколад, италианска паста, а вечер си е сипвала и шотландско уиски след вечеря. Синът ѝ Лука също признава, че майка му е била фен на италианската кухня и не се е лишавала от това, което ѝ се яде. Семействотоѝ, светът и нейният Роб обаче губят деликатната Одри през 1993 година от рядка форма на рак на стомаха. Година по-късно той казва в интервю -
Всички казват, че болката преминава с времето. Това е абсолютна глупост!
Робърт Уолдърс почина тази година на 81.
Дъщерята на холандска баронеса и баща британец, който напуснал семейството, когато Одри била на 6, актрисата е известна и с благотворителната си дейност, освен великолепните си роли на екрана. До днес Одри Хепбърн е модна икона за жени по целия свят. Актьорът Грегъри Пек е нейн верен и любящ приятел от самото начало на кариерата ѝ и след смъртта ѝ прочита, плачейки, любимото ѝ стихотворение по телевизията. Именно той предрича, че тя ще стане много голяма звезда, точно преди снимките на “Ваканция в Рим”. Одри печели “Оскар” за ролята си на принцеса, която тича из Рим в търсене на щастието си.
Роля, която подхожда и описва и живота на самата нея.
бюлетин
още авангарт
-
Жулиет Бинош и Кан
Четири десетилетия след дебюта си в Кан, Жулиет Бинош ще оглави журито на кинофестивала пр...
-
Берлинале 2025: „What Does That Nature Say to You“ на Хонг Сангсу
Филм, в който светът и хората са наблюдавани, но не и режисирани
-
Берлинале 2025: „Hot milk“ на Ребека Ленкевич
Дебют с характер: „Hot Milk“ и преобръщането на повествователните очаквания